ایک ڈرونا خواب

کل رات میں نے کافی عرصے بعد ایک خواب دیکھا

میں اور میری باجی گلی میں کھیل رہے ہیں. میں شاید پانج سال کا ہوں اور باجی شاید آٹھ سال کی ہیں ، اور ہمارے پاس ایک بوتل میں کوئی عجیب سا محلول  ہے ، جس کا رنگ شاید سنہری ہے یا شاید ہرا ہے (پتہ نہیں خوابوں میں رنگ نظر آتے بھی ہیں یا نہیں).
خیر ہم کچھ شرارت کرنے کا سوچ رہے تھے ، اچانک ہماری نظر ایک آدمی پے پڑی جو گلی کے کونے میں کھڑا ہوا تھا یا کہیں جا رہا تھا ، باجی اور میں نے سوچا اس  آدمی کو وہ محلول پلاتے ہیں اور ہمارا خیال تھا کے یہ محلول پینے سے کوئی جادو ہوگا اور بڑا مزہ آئے گا ، ہم نے اس آدمی کے پاس جاکے اس سے کہا یہ بڑی اچھی چیز ہے اس کو پی کے دیکھیں  اور اس کو وہ چیز پلا دی اور اچانک اس آدمی کی شکل بدلنا شروع ہوگئی اور وہ ایک خونخوار جانور نما انسان بن گیا اور ہمارے پیچھے بھاگنا شروع  ہوگیا.
ہم بھی جان بچانے کے لیے گھر کی طرف بھاگنا شرو ع ہوگئے اور بھاگتے بھاگتے چلا رہے تھے “ہم شیعہ ہیں ہمیں بچاؤ، ہم شیعہ ہیں ہمیں بچاؤ” (جب کے حقیقت میں ہم سنی گھرانے سے تعلق رکھتے ہیں)

باجی اور میں جیسے ہی گھر میں داخل ہوئے وہ خوفناک بلا ہم سے صرف ایک قدم پیچھے تھی ، ہم نے فورا دروازہ لاک کیا اور ایک بٹن دبایا جس سے پورے گھر کے چارو طرف ایک لوہے کی دیوار کھڑی ہوگئی اور ہماری جان بچ گئی لیکن ڈر کے مارے ہماری حالت بہت خراب تھی اور ….. میری آنکھ کھل گئی میں نے دیکھا کے ٹی وی ابھی تک چل رہا ہے اور پھر یاد آیا میں نیوز چینل پے ایک خبر دیکھتے دیکھتے سو گیا تھا جس میں ایک  ‘شیعہ’ وکیل جو اپنے چھوٹے چھوٹے بچوں کے ساتھ کہیں جا رہا تھا اس کو ٹارگٹ کرکے مار دیا گیا ہے . اس خبر میں بچوں کے اسکول بیگز بھی دکھائے جا رہے تھے…..جن کو ظالموں نے ان کے باپ کے ساتھ قتل کردیا تھا ، لیکن وہ تو ابھی چھوٹے تھے شیعہ یا سنی کیا ہوتا ہے ان کو تو ابھی اس کا پتہ بھی نہیں تھا ؟

میرا خواب تو صرف ایک ڈرونا خواب تھا لیکن ان معصوم بچوں کا مارنا خواب نہیں تھا اور ان کو بڑوں کے مذہبی اختلاف کی وجہ سے مارا جا چکا تھا…….اور مجھے کل رات سے اسی بات کا افسسوس ہے کے کاش ان معصوم بچوں کا مرنا بھی خواب ہی ہوتا ……کاش !

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s